Na úvodní stránku






Služby


T-mobile už nikdy více

U T-mobile jsem začínal v době, kdy to byl nejlepší operátor. Uplynulo pár let a hodnotím jej jako bezkonkurenčně nejhorší a rychle od něj utíkám pryč.

Fuček Miloslav

23.03.2015

Služby

Přečteno: 1050

Komentářů: 0


Nevyžádané zásilky

Sdružení Spotřebitel net zaznamenalo zvýšený počet stížností a dotazů týkajících se nevyžádaných zásilek (zejm. holicích strojků, aj.). Dovolujeme si proto poskytnout rady prostřednictvím médií.

Tisková egentura mladých eKamarád

08.11.2013

Služby

Přečteno: 1363

Komentářů: 0


Automatizovaný telefonní spaming

Každý to známe, zazvoní telefon a na druhé straně otrava, který nabízí to, co nikdo nechce. Vrcholem nestoudnosti těchto tzv. prodejců je to, že se na nás chystá automatizace tohoto telefonního spamingu.

Fuček Miloslav

22.07.2013

Služby

Přečteno: 1401

Komentářů: 0


Prodejci chtějí zbavit zákazníky práva na vrácení zboží

Nákup na internetu bez možnosti vrátit zboží do 14 dnů. To je nový trik, který na zákazníky zkoušejí někteří provozovatelé e-shopů. Je ovšem v rozporu se zákonem.

dTest

09.04.2013

Služby

Přečteno: 1355

Komentářů: 0


Mobilní operátoři ztrácejí soudnost

Jak známo, ceny mobilních operátorů u nás jsou oproti zahraničí výrazně předražené. A opertátorům se s cenami dolů nechce.

Fuček Miloslav

21.02.2013

Služby

Přečteno: 1423

Komentářů: 0



Pošta potřebuje konkurenci jako sůl

Z minulého týdne mám nepříjemný zážitek z pošty, kdy jsem čekla přes půl hodiny na poslání doporučeného dopisu.

Fuček Miloslav

18.02.2013

Služby

Přečteno: 1403

Komentářů: 0


dTest vyzývá Beck Czech ke zdržení se nezákonného

Časopis dTest vyzývá jednoho z předních pořadatelů předváděcích akcí, společnost Beck Czech, s.r.o. ke zdržení se protiprávního jednání vůči spotřebitelům.

dTest

14.12.2012

Služby

Přečteno: 1214

Komentářů: 0


Jak nepřijít o zálohu poskytnutou řemeslníkům

Řemeslníci, kteří vyberou zálohu, ale práci neodvedou, jsou noční můrou, ale i reálnou zkušeností nejednoho spotřebitele. Časopis dTest přináší praktické rady, jak takové situaci předejít.

dTest

05.12.2012

Služby

Přečteno: 1143

Komentářů: 0


Nové triky na předváděcích akcích

Neuplynuly ani tři měsíce od novely občanského zákoníku, která měla chránit seniory na předváděcích akcích, a prodejci se už snaží zákazy právními kličkami obejít. Jejich snahy jsou ale marné, zákon nelze ignorovat tak snadno.

dTest

03.10.2012

Služby

Přečteno: 1154

Komentářů: 0


AAA AUTO nedává slevy zadarmo

Reklamám na "výhodné financování" koupě ojetých vozů nelze téměř uniknout. Jak je to s ním ve skutečnosti, prověřovali poradci časopisu dTest na základě podnětů od spotřebitelů u společnosti AAA AUTO. Zjistili nezákonné praktiky.

dTest

09.08.2012

Služby

Přečteno: 1233

Komentářů: 0



Skylink a CS Link klamou spotřebitele

Satelitní digitální televize bez poplatků. To je první informace, kterou o Skylink a podobně o CS Link zjistíme, pokud zadáme jejich jméno do internetových vyhledávačů. Svým zákazníkům přitom od září zavádí servisní poplatek a povinnou výměnu starších karet.

dTest

02.07.2012

Služby

Přečteno: 1313

Komentářů: 0


Neoprávněné krácení pojistného plnění při nehodě

Poradenská linka časopisu dTest -- 299 149 009 -- v uplynulých týdnech zaznamenala vyšší počet případů lidí stěžujících si na pojišťovnu Kooperativa. Ta totiž dle slov nespokojených poškozených krátí jejich pojistné plnění při jimi nezaviněných autonehodách s odvoláním na tzv. amortizaci. Časopis dTest s takovýmto postupem zásadně nesouhlasí, a proto dnešního dne oficiálně pojišťovnu Kooperativa vyzval ke zdržení se protiprávního jednání.

dTest

20.06.2012

Služby

Přečteno: 2328

Komentářů: 0


Předváděcí akce stále lákají klienty

Příslib lákavých dárků, namísto kterých obdržíte drobnosti v hodnotě několika korun či nic. Mnohahodinový nátlak ke koupi předražených produktů, jež následně nelze vrátit. Program, který by leckdo dobrovolně absolvovat nechtěl. Někteří organizátoři předváděcích akcí si přesto neváhají říci i o vstupné.

dTest

13.06.2012

Služby

Přečteno: 1177

Komentářů: 0


Neplaťte neoprávněné poplatky

Prodejci, kteří svým zákazníkům účtují poplatek za zamítnutou reklamaci, porušují podle časopisu dTest právní předpisy. Právníci časopisu kupujícím vzkazují: Neplaťte, poplatek je neoprávněný.

dTest

11.06.2012

Služby

Přečteno: 1134

Komentářů: 0


FIO – spokojenost netrvá věčně

Když jsem si založil účet u FIO, byl jsem spokojený. Pravidla se ale postupně mění a nyní vám můžu napsat o nejabsurdnějším poplatku.

Fuček Miloslav

08.03.2012

Služby

Přečteno: 2079

Komentářů: 2


[1] | [2] | [3] | Následující >>>


Provozuje a vytvořil Ing. Miloslav Fuček - MF SOFT
Všechna práva vyhrazena ©2008
Kopírování částí webu či přebírání částí textu není povoleno bez souhlasu majitele webu.

Dnes je středa
23.05.2018