Na úvodní stránku






T-mobile už nikdy více

Fuček Miloslav

2015-03-23

Služby

Přečteno: 1130

Komentářů: 0


U T-mobile jsem začínal v době, kdy to byl nejlepší operátor. Uplynulo pár let a hodnotím jej jako bezkonkurenčně nejhorší a rychle od něj utíkám pryč.


Svůj první mobilní telefon jsme si sjednával ještě u Pegase, tedy předchůdce T-mobile. Potom jsem dlouho pozorně sledoval konkurenční ceny včetně kvality služeb, takže vím, že T-mobile byl vždy o něco výhodnější a lepší, než jeho konkurence. To vše je ale minulostí. V tuto chvíli jsou z nich „zlatokopové“.

 

Jsem statutátním zástupcem v jednom občanském sdružení, které mělo internetové připojení a telefon postupně u Telecomu, potom u Českých radiokumunikací. Ty ale koupil T-mobile a tady postupně začíná pád jeho kvality. Cena, kterou měly České radiokumunikace pro naši službu Bluetone, byla dobrá, ale ceyn Internetu krátce na to šly výrazně dolů. Na to už se ale T-mobile nechtělo reagovat, takže cenu podržel, ale aby mu zákazníci neutíkali, tak jim dal velkolepou 50% slevu, čímž se dostal na běžnou cenu. Takže neposkytl vlastně nic a akorát si uvázal zákazníka na dva roky. Když ale dva rtoky uplynuly, najednou nám začaly chodit faktury opět na původní stoprocentně předraženou cenu. Než bychom se uvazovali na další dva roky, abychom dostali normální cenu, oslovili jsem raději Telefonicu O2, od které se dostaneme cca na 60% zlevněné ceny od T-mobile a od T-mobile odcházíme. Navíc tento Internet je neskutečně pomalý. Občas si připadám, jako bych byl připojen přes modem přes vytáčené připojení.

 

Před tím jsem již odešel T-mobile i s osobním mobilem. Nyní jsem u Vodafone za zhruba poloviční cenu. Vodafone sice převádí neprovolané minuty pouze ob jeden měsíc (T-mobile to dělal pořád, takže když jsme třeba tři měsíce nevolal, měl jsem potom trojnásobek volných minut na období, kdy bvylo hodně zařizování). Ale s ohledem na velklý cenový rozdíl a jiné výhody, jsem tuto jedinou výhodu T-mobile oželel. Vodafone mi místo toho zahrnul do smlouvy Twist karty, které jsem si k němu převedl, které používám pouze pasivně (lidi volajím mě) a za které nyní nemusím platit nic a v případě potřeby na ně volám zadarmo.

 

Poslední kapkou trpělivosti je současný stav, kdy nám v zmíněném občanském sdružení přestal jít telefon. Místo, aby nám jej rychle opravili, chtějí po mě heslo pro komunikaci, které mě ale nedali. Když koupili Bluetone od Českých radiokomunikací, napsali nám o tom jenom dopis, ale nějak nám zapomněli dát novou smlouvu, v které by toto heslo mělo být uvedeno. Takže teď bych měl nechat veškeré práce a jít s občankou na jejich prodejnu, kd emi buď s poruchou pomůžou nebo nepomůžou. To je opravdu pružné řešení poruch.

 

Naštěstí již za týden budemem mít nový internet a nové telefony, tak ten týden to bez pevné linky vydržíme a internet snad také vydrží. A to bude už definitivní tečka za službami od T-mobile. Potom už T-mobile nikdy více!!!


Sdílet na Facebooku

Diskuse k článku

Přidej svůj názor



Zpět


Provozuje a vytvořil Ing. Miloslav Fuček - MF SOFT
Všechna práva vyhrazena ©2008
Kopírování částí webu či přebírání částí textu není povoleno bez souhlasu majitele webu.

Dnes je neděle
21.10.2018